Interakciók a Kockavonat játékban

 A Kockavonat játékban háromféle interakció van.

Az egyik rögtön az elején a vállalások kérdése, hiszen bár azok beírása egymástól függetlenül történik, de utána meghatározhatják a játék menetét, a játékosok céljait, és ezzel egymás döntéseire, stratégiájára is hatással vannak (pl. lehet, hogy lesz aki a játék gyors lezárásában lesz érdekelt, míg más a minél tovább való építkezésben).

A második interakciós elem a funkció mezők kérdése, hiszen az azokba beírt kezdőértékekkel az is eldől, hogy azokat mennyire lesz könnyű megszerezni. Ezen belül ott van a váltó kérdése is, ami szintén megnehezítheti a funkciók bekapcsolását.

A harmadik interakciós tényező pedig a zászló funkció, amellyel közvetlen módon be lehet avatkozni a másik játékába.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zakatol a Kockavonat - immár első helyen

Vonatozz, fotózz és nyerj Onward to Venus társasjátékot a Kockavonattal!