Vonatozz, fotózz és nyerj Onward to Venus társasjátékot a Kockavonattal!




Itt az alkalom, hogy nyerj a Kockavonat játékkal!

Szeretnék felajánlani nyereményként egy polckopott Onward to Venus társasjátékot. Én magam is ajándékba, szinte véletlenül kaptam kb. egy éve, de családi, baráti körben mostanában kevésbé merülünk el az ilyen hosszabb és mélyebb, az asztalt jobban elfoglaló és sok apró elemből álló játékokban, ezért meg tudok tőle válni. A játék nyelve angol, de kaptam (és adok) hozzá egy magyar nyelvű szabályt is. És hogy hogyan lehet megnyerni?

Szélesebb körből eddig még nem kaptam visszajelzést a Kockavonat játékomról, pedig kíváncsi vagyok a véleményekre, tapasztalatokra. Ezért a nyereményt azok között sorsolom majd ki, akik e-mailben február 12. éjfélig küldenek róla valamilyen beszámolót (minimum néhány mondatban de akár részletesebbet), valamint (legalább) egy fotót is küldenek, amin látszanak a dobásgyűjtő lapok játék közben / végén.

A random sorsolás mellett a leghangulatosabb / legművészibb fotót, játékasztalképet is értékelni fogom meglepetés ajándékkal, valamint a Kockavonat játékban addig maximális pontszámot elérő, és ezt a szabályosan kitöltött dobásgyűjtő lapok fotójával igazoló játékos is kap ajándékot. Az e-mailben küldött fotók, vélemények csak a beküldő hozzájárulásával lesznek nyilvánosak, a hozzájárulás nélkül bizalmasan kezelem.

Jó játékot mindenkinek!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Interakciók a Kockavonat játékban

Zakatol a Kockavonat - immár első helyen